God spreekt

 

God sprak .. God spreekt .. HIJ sprak in het was .. HIJ sprak het aan in het kreeg ZIJN bestaan 

Hij schiep de wereld HIJ schiep de mens .. Adam .. Hij vormde uit Adam Eva .. Hij had een plan een zeer zeer groot een alomvattend plan

in dat plan was reeds opgenomen jij en ik .. in dat plan wilde Hij mens .. mens Gods met wie Hij samen wilde werken samen wilde zijn

Hij wilde mens naast Zich .. mens waar Hij mee communiceren kon .. Hij wilde niet alleen zijn

Hij wilde jou Hij wilde mij .. om mee om te gaan om mee te zijn .. in Zijn gedachte was reeds jij en ik .. Hij had een plan een weldoordacht en zeer overwogen plan

God was en is één en al enthousiasme over Zijn wonderbare plan .. Hij wilde dat delen HIJ wilde dat uitdelen .. Hij wilde samen leven met ZIJN mens ZIJN uniek wezen `mens ` het grootste wat HIJ schiep het mooiste wat HIJ maakt mens gelijkend op HEMZELF

 

mens

 

HIJ wilde mens .. mensen .. HIJ wilde een aarde vol met mensen vrije mensen ieder met zijn en haar eigen unieke begaafdheden

die HIJ in de kiem reeds zou leggen in ieder mens apart .. Hij wilde mens .. jou mij om samen mee te zijn te praten te horen en te luisteren naar elkaar

Hij zou overleggen met Zijn mens .. HIJ had een plan met jou met mij Zijn mens die Hij in vrijheid bij Zich wilde hebben .. mens schiep HIJ .. Vrijmens met een vrije wil .. slaven dat wilde HIJ niet vrije mensen dat is wat HEM voor ogen stond toen HIJ schiep de mens

mens eerst Adam toen Eva want ook Adam wilde mens naast zich .. hij zag de dieren waren samen twee aan twee mannetje en vrouwtje .. hij was alleen .. God gaf .. nam uit Adam rib en vormde daaruit Eva .. vrouw .. mannin .. Adams vrouw .. moeder van velen .. wat een plan wat een ingenieus plan had GOD .. alles uitgedacht alles wel overdacht .. samen .. HIJ en Zijn mens .. samen leven .. samen vormgeven aan het leven wat HIJ bedoelde .. mens in vrijheid levend geen slaaf geen dwang maar vrijheid had HIJ aan de mens geschonken .. erin gelegd

 

lief hebben

 

HIJ wilde mens om lief te hebben -- Hij wilde partner .. ZIJN  partner .. jou en mij

HIJ schiep alles voor jou en voor mij .. HIJ maakte de aarde bewoonbaar voor jou en voor mij

HIJ dacht en bedacht mens jij en ik om mee te creëren om mee te vormen .. HIJ schiep de mens als hoogste zijn .. ZIJN

liefste .. Zijn mens ZIJN partner om alles mee te zijn

mens het hoogste wat HIJ schiep .. mens kroon op de schepping .. mens .. die zou heersen over de aarde over al wat HIJ geschapen had .. mens waar HIJ Zijn zorg en Zijn talenten en gaven aan zou schenken .. mens die HIJ maakte bijna Goddelijke .. mens gelijkend op HEM .. Zijn evenbeeld zo had HIJ het bedacht

een kostelijk plan een hoogverheven plan

een schitterend plan wat HIJ maakte voor jou en voor mij

Adam kreeg Eva lief .. `zij ` de ouders door wie wij zijn ontstaan 

 

de aarde

 

de aarde voor jou voor mij om op te wonen en te onderhouden de aarde om mensen te vermenigvuldigen .. Uniek Zijn plan

groots zeer groots om dat te kunnen bedenken en uit te voeren daar moet je GOD voor zijn

Hij schiep Engelen om de mens bij te staan .. als beschermer .. hulp .. bijstand .. boodschapper .. nemer bij de hand .. er naast zijn er bij zijn 

Lucifer de eerste engel die Hij schiep .. Hij noemde het wezen het hoogste wezen Lichtdrager

om licht zicht en nabijheid te zijn voor de mens .. Zijn hoogste bijna Goddelijke mens evenbeeld van HEM

daar had HIJ de Engelen voor geschapen met Lucifer aan het hoofd

 

heersen

 

in Lucifer werd ondankbaarheid geboren hij wilde niet dienen maar gediend worden .. hij wilde de mens niet ten dienste staan maar erover heersen .. beheersen

hij wilde niet zoals God het had bedacht .. hij wilde de eerste en belangrijkste zijn .. hij wilde boven de mens staan en niet de mens dienen .. maar de mens moest doen wat hij wilde en niet zoals God het had bedacht

daar begon het kwaad daar werd jaloezie geboren en alle kwaad wat daar uit voort kwam 

nu was er niet meer alleen harmonie nee kwaad kreeg nu gezicht .. kreeg aanzijn

 

de mens 

 

God schiep de mens met een vrije wil .. God wilde geen marionetten maar vrije mensen .. die geheel vrij bij Hem wilden zijn

Hij had de mens gemaakt met vrije wil en eigen keuze vrijheid 

Hij schiep een vacuüm in de mens die alleen Hij zou kunnen vervullen .. Zijn plek om woning te maken in de mens wanneer de mens volwassen zou zijn geworden .. het natuurlijke leven eerst om daarna over te gaan in het geestelijk leven .. met Hem .. Hij die Geest was en is ..  geestelijk functioneren zoals God zelf .. God is Geest .. HIJ heeft geen natuurlijk lichaam

ook onze bedoeling is Geestelijk mensen te worden opdat we Hem die Geest is verstaan en kunnen volgen

 

Lucifer

 

Lucifer in wie het kwaad geboren werd werd listig .. hij zon op wraak .. hij deed wat slecht was in de ogen van God .. hij wilde heersen en beheersen .. hij was vastbesloten "zijn" plan te laten slagen .. hij wilde de mens .. de vrije wil van de mens kapot maken .. hij wilde alles in het mooiste wat geschapen was de mens kapot maken .. in de mens en om de mens .. zijn lichaam .. zijn ziel zijn functioneren alles wat met de mens te maken had zou hij kapot maken .. hij zou de mens gebruiken en misbruiken om zijn tegenstander God in het hart te treffen .. Zijn grote liefde de mens moest kapot  

 alles wat hij deed stond tegenover GOD .. God goed enkel goed en alleen het welzijn op het oog ..  zo hij slecht heel slecht alleen slecht kwaad zeer kwaad op het oog .. hij zou kostte wat kost zijn doel bereiken .. hij sleepte met zich mee een derde van de engelen .. wat nu geen engelen meer waren  maar demonen kwade geesten 

 

God sprak .. God spreekt

 

God sprak met Zijn mens Adam en had daar een plaats voor gekozen een plaats van samenkomst .. dat was de ontmoetingsplek bij de boom .. de boom " des Levens " Lucifer die satan werd .. koos ook een boom een boom waar hij met de mens zou spreken .. hij noemde die boom de boom " van kennis van goed en kwaad "

hij vertelde Eva wanneer je deze vruchten eet zul je net zo wijs worden als God .. je zult worden als God .. hij sprak niet rechtstreeks tot haar hij gebruikte daarvoor de slang .. de slang die hij deed spreken .. 

Eva nam de appel en at ervan .. daar mee  gaf de mens Eva de oude slang toegang tot haar leven

ook Adam die toch had moeten weten en zijn vrouw terecht had moeten wijzen .. at .. 

 

 uit wiens hand je eet daar ben je van die heeft zeggenschap over jou daar hoor je naar en zijn instructies volg je op .. je vrije wil is gebroken kapot gemaakt die heb je niet meer die is ingenomen door .. nu heeft hij bezit van je genomen en je zult doen wat hij wil .. kwaad .. de mens zou worden zijn rechterhand .. nu zou hij niet meer spreken door de slang maar de mens werd zijn spreekbuis

 

GOD

 

God ging door ZIJN plan .. Zijn plan zou niet verloren gaan .. HIJ zocht en was vastbesloten ZIJN plan met de aarde niet  te laten mislukken

HIJ had mensen nodig die HEM wel zouden verstaan en op HEM zouden lijken .. HIJ plantte en ging door met planten in de mens ZIJN kiem 

 

Zoon

HIJ bedacht een eigen Zoon een Zoon die verstond Hem .. een Zoon die Hij tot Geestelijk mens tevoorschijn zou laten komen

 

Oude Testament

 

het hele Oude Testament werkte toe naar die Zoon die God in gedachten voor Zich zag .. volmaakte Zoon .. Zoon in wie HIJ Zichzelf tenvolle zou kunnen openbaren .. door deze Zoon zou Hij de satan helemaal volkomen  krachteloos maken .. wat een plan

wat een groot groot plan .. God gaf niet op .. Hij creëerde door

 

volk

 

Hij nam Zich een volk een eigen volk en uit dat volk .. wat Hij apart zette .. zou deze Zoon tevoorschijn komen .. Zoon die hem zou verstaan die Hem ten volle zou verstaan .. die zou opgroeien  eerst het natuurlijke leven overgaand in volwassen Geestelijk leven Geestelijk volwassen Zoon

 

lange weg

 

via vele zonen .. dochters uit het Oude testament kwam Hij op het juiste moment in de tijd uit bij Maria .. Maria de gave zuivere vrouw door haar wilde Hij  Zijn Zoon geboren laten worden ( zie kerst ) 

 

Oude testament

 

heel het Oude Testament  sprak God .. Hij zocht gave mensen mensen met wie Hij spreken kon mensen aan wie Hij Zijn plan ontvouwen kon .. mensen waar Hij bij was waar Hij naast stond .. mensen voorlopers van De Messias .. mensen waar Hij vertrouwen in won .. waar HIJ naast stond en heel dicht bij was .. mensen Gods .. mannen en vrouwen Profeten die Zijn stem verstonden .. mannen en vrouwen Gods die waarschuwden .. die uitlegden en opriepen het kwaad te weerstaan .. Hij toonde deze mensen door visioenen en dromen wat gebeuren zou .. Hij liet hen de tijd zien waar wij in leven .. HIJ gaf zicht "ver" zicht heel duidelijk en verstaanbaar zicht  voor de mensen toen .. als waarschuwing laat je niet in met .. 

 

deze mensen daar was God dichtbij heel dichtbij .. door Geest .. Geest Gods .. Hij woonde echter niet in deze mensen dat kon pas nadat Jezus was geweest en ten Hemel was gevaren .. toen doopte HIJ en stortte HIJ uit van de Geest van Zijn Vader

wanneer HIJ in je leeft door Geest Gods dan is die nabijheid zo intens en zo wonderbaar dat is het hoogste geschenk wat je ontvangen kunt .. maar Zijn Geest kan alleen wonen in hen die vrijgemaakt zijn .. losgemaakt van elke duivelse geest .. twee heren dienen dat kan niet 

 

GOD sprak

 

God sprak met mensen maar de satan deed dat ook .. hij deed en doet nog steeds God na .. hij spreekt .. zijn stem lijkt op dat van God maar is het niet .. het is de stem van de verleider de moordenaar hij die maar één ding wil .. één ding

die hem voor ogen staat kapot alles kapot .. al wat God gemaakt had ..  zijn pijlen waren gericht op de mens die mooie prachtige mens die HIJ GOD had gemaakt

de lieveling van God de mens moest kapot

 

Oude Testament

 

in het oude testament waren er slechts enkelen die de ware stem van God hoorden .. velen hoorden stemmen velen deden wat die stemmen zeiden.. omdat

`men `dacht dat God het was die sprak wanneer er vanuit de onzienlijke wereld gesproken werd ..  het onderscheid was er niet .. de duivel de satan was sluw en deed alles verscholen .. deed alles gemeen .. hij kwam niet tevoorschijn .. hij opereerde gemeen heel gemeen .. altijd door mensen heen .. hij verschool zich .. eerst achter de slang toen achter mensen en wanneer mensen naar hem hoorden moesten ze doen wat hij ze zei en werden ze zijn arm het was en is een sterke dwang .. met de dwang en pressie en het slechte wat ze deden vormde hij de mens om .. al het goede gave mooie en bijzondere van de mens daar ging hij op inwerken met zijn vuile poten .. hij vervormde het mooie .. hij vervormde behoeftes .. hij legde zijn zaad in de mens en deed dat groeien opdat ze op hem zouden gelijken .. hij werkte door pressie .. verleiding en misleiding en bijna niemand wist er is een duivel .. goed deed hij zijn werk geheel verscholen .. verscholen in achterkamertjes van de mens .. hij nam ze mee naar zijn werk terrein .. zei altijd God zei zeker .... maar je weet toch dat dat niet kan ... God heeft zeker wel gezegd maar kom nou toch volg mij één keer en ik zal je laten zien .. ik zal je laten beleven ... hij zaait altijd met twijfel .. hij neemt je gehele identiteit bij je vandaan .. je weet niet meer wat goed en wat kwaad is .. je weet niet meer wie jezelf bent .. afgepakt van God .. afgepakt van jezelf .. afgepakt van alles wat je lief is .. je lichaam vervormd ziek gemaakt verwrongen niet meer weten hoe het leven moet 

 

tegenstander

 

hij was en is de precieze tegenstander .. de recht tegenover ..   tweede god .. hij die zich god noemt .. aanbeden wil worden .. aandacht wil altijd alle aandacht opeist ..  spreekt .. spreekt en beveelt 

in het Oude Testament was het onderscheid er niet

daarom wordt al het gruwelijk het onware het afschuwelijke aan God toegeschreven .. 

men dacht wanneer er gesproken werd vanuit de onzienlijk geestelijke wereld dat alleen van God kon zijn

daarom al die oorlogen en slachtpartijen .. mijn God onze God had er geen part nog deel aan .. HIJ die alleen maar goed is maakt niet ziek .. HIJ geneest die ziek gemaakt is .. HIJ doodt niet dat is de tegenpartij die dat doet onder de naam van de Ware God

het is de valse valse god die zich voordoet als ..

het verstaan was er niet .. daarom al de gruwel verhalen in het Oude Testament .. men verstond het niet wist niet van een duivel .. alle spreken uit de onzienlijke wereld was van God zo dacht men .. er was geen onderscheid .. Jezus gaf ons verstaan .. Jezus zei wie MIJ gezien heeft heeft de Vader gezien

 

Jezus

 

Toen Jezus werd geboren en opgroeide .. eerst het natuurlijk leven en daarna volkomen volwassen geworden het Geestelijk leven als volwassen Mens .. liet Hij zien wie Zijn Vader God was .. Hij zei wie Mij gezien heeft heeft de Vader gezien .. Ik ben Zijn Zoon .. Zie naar MIJ en men zal Mijn Vader God zien .. Hij heeft heel het duistere wezen .. satan .. openlijk tentoon gesteld en overwonnen .. Hij verstond de Geestelijke wereld volmaakt .. Hij toonde wie Zijn Vader was .. daarom kan men het Oude testament niet verstaan niet lezen zonder Jezus begrepen te hebben .. Hij nam de sluiers weg .. Hij opende .. HIJ ontsluierde .. HIJ wist precies wie de tegenstander van God van Hemzelf van de mens en heel het plan van God was .. Hij deed hem volkomen in zijn hemd staan en zegevierde over hem .. Hij had volmaakt  Zicht in de Geestelijke wereld verworven .. door veel heel veel met Zijn Vader te zijn .. Hij wist wie Zijn Vader was .. Hij projecteerde exact het wezen van Zijn Vader God

 

 tot op de dag van vandaag

 

tot op de dag van vandaag spreekt God door Zijn Zoon .. spreekt de satan door mensen die eten uit zijn hand .. die ingaan op verleiding die ingaan op misleiding die leugen doen en het kwaadspreken niet laten .. die jaloezie bedrijven .. het zijn de wezenskenmerken van de vijand .. de vijand van God van Jezus en van mens 

 

wanneer je niet verstaat

 

wanneer je de geestelijke wereld niet verstaat wanneer je niet verstaat wie sprak in het Oude Testament ..  wie spreekt nu .. dan zal het Oude Testament een gesloten boek blijven en kun je alleen maar vol afschuw geraken over de god van de oorlogen de god van de afgunst de god van de jaloezie de god van de vele vele oorlogen en moordpartijen .. het was niet de stem van God het was de stem van god de satan die zich noemt god .. hij sprak

Jezus leerde onze strijd is niet tegen mensen maar tegen machten en krachten der duisternis

oorlog komt nooit van God .. oorlog tegen de machten en krachten der duisternis komt van God .. komt van Jezus

mensen bevrijden van `hen ` die ze overmeesteren  en in diepe angst )satans angst ' leven

satan weet zijn plaats hij weet waar hij terecht komt en wil meenemen naar zijn plaats velen zeer velen

hij dwingt en prest liegt en bedriegt maakt ziek en ontregeld alles wanneer zijn hand is uitgestrekt over de mens

 

het oude verbond

 

het oude verbond met zijn vele vele mooie mannen en vrouwen en de vele geschiedenissen zijn ter lering opgeschreven voor ons .. opdat wij niet in de duistere val zouden trappen

de mannen en vrouwen Gods .. die Hem verstonden zijn parels van mensen geweest .. hoe zouden we de situaties waar wij in verstrikt kunnen raken verstaan wanneer dat ons niet gegeven was

 

schat

 

wanneer Je God verstaat door Jezus leven heen dan heb je gevonden  een schat .. " schat "van de hoogste waarde .. van de hoogste soort .. dan kun je verlost en volkomen bevrijdt worden van elke demon die huisgehouden heeft of nog heeft in jou

leven .. waar hij ook huisgehouden heeft .. het maakt niet uit Jezus kan erbij wanneer je je totaal en geheel geeft en HEM vertrouwt en voor laat gaan

 

overwinnen

 

Jezus heeft de satan overwonnen aan het kruis en daar over hem gezegevierd .. HIJ ging in de dood maar de dood kon HEM niet houden omdat de dood geen claim op Hem kon leggen .. zonde was er niet had HIJ nooit gedaan .. daarom kon HIJ overwinnen de dood voor jou en voor mij .. wanneer we Zijn werk geloven wanneer we HEM geloven en niet terugvallen in satans hand ..  wanneer wij leven met HEM .. ons totaal en helemaal overgeven aan HEM gaat HIJ ons gaandeweg bevrijden uit elke leugen en van elke smet .. wanneer we maar volhouden en niet meer ingaan op .. hoe de verleiding ook trekt en duwt

 

onmogelijk is niets met HEM

 

met Jezus is er geen enkele onmogelijkheid  .. HIJ is HEER met Hem kan alles .. wanneer wij maar alles geven en geheel onze wil er achter zetten en de geheel andere willen zijn .. zoals HIJ dat was

welke afschuw je ook bedreven hebt .. in welke duistere put je ook terecht gekomen bent er is redding en verlossing totaal en helemaal wanneer je maar niets verzwijgt en je je niet schaamt voor HEM

hoe hij de satan ook huisgehouden heeft in je lichaam en buiten je om ..je gezin .. hen die je het liefst was .. er is redding uitredding geheel en helemaal

elke pijn elke smet daar kan HIJ bij wanneer je wilt en vastbesloten bent

GOD is goed oorlog en kwelling en afschuw komt nooit van HEM

vroeger niet en nu niet

Jezus leerde ons .. onze strijd onze oorlog is niet tegen mensen maar tegen de machten en krachten der duisternis

daar moet onze oorlog onze strijd op zijn gericht .. de mens is speelbal geworden van satan wanneer hij genomen heeft .. gegeten ..uit zijn hand

jij mag ZIJN schat voor jou in ontvangst nemen heling ontvangen voor je gehele ziel en lichaam

waardoor de kwelling en de afschuw weggaat ..  genezen wordt

 

geestelijk

 

wij hebben te worden geestelijke mensen mensen zoals JEZUS was .. een door en door Geestelijk Mens exact gelijkend op ZIJN Vader God die Geest is

wij die ons geschonken hebben zullen ook uitgroeien tot geestelijke mensen .. het natuurlijke is voor deze aarde .. ons aardse lichaam is het lichaam wat we hebben voor het leven hier op aarde

wanneer ons leven hier op deze aarde voorbij is zal het overgaan in een volmaakt geestelijk lichaam

dat lichaam is eeuwig dat lichaam staat op .. het natuurlijk lichaam is van geen waarde meer na dit leven

het geestelijke lichaam is een onstoffelijk lichaam het is het lichaam wat Jezus had toen HIJ opstond uit het graf

het lichaam wat kan zijn dan hier en dan daar

het geestelijke is eeuwig het natuurlijke tijdelijk

Jezus leerde ons wordt geestelijke mensen .. door je geest word je nu al uitgetrokken  omhooggetrokken

dat is wat HIJ nu al doet .. dan ben je verlost van de pijn van het nu omdat je geest boven leeft met HEM*

het is een kostelijk geheim wat groter en groter wordt

 wanneer je verstaat en je schenkt meer en meer

 

GOD IS GOED

 

God is goed God was goed nu vroeger en altijd

GOD houdt van jou en wilde jou

HIJ wil en kan je volmaakt reinigen en herstellen wanneer jij je geeft via Jezus aan Hem

 

HIJ doet alles

 

HIJ doet alles voor jou om jou bij ZICH te krijgen

vaak versta je Hem niet wanneer duistere stemmen het overgenomen hebben van Zijn stem en je eigen stem

dan brengt HIJ je in situaties waar je van kunt leren

HIJ stuurt mensen naar je toe waar je van kunt leren HIJ doet alles echt alles om jou tot ZICH te trekken

maar kiezen kan HIJ niet voor jou .. we zijn gemaakt met vrije wil .. of je horen wilt of niet dat is aan jou

 

hoor

 

hoor toch de ware stem de goede stem .. luister miet meer naar leugens die heel de dag naar je toegebracht worden

ze zijn vals en niet waar

jij bent goed gemaakt kostbaar zeer kostbaar voor HEM

keer je om radicaal en helemaal naar HEM

en het komt zo goed zo ontzettend goed met jou

dan zul je weten wat echt puur zuiver WAAR geluk is

 

 

hoe zou ik kunnen houden

 

hoe zou ik kunnen houden hoe zou ik kunnen liefhebben

hoe zou ik kunnen vertrouwen

een God die dan liefheeft

en een God die morgen straft

hoe zou ik kunnen liefhebben

een God die vandaag heelt en morgen ziek maakt

hoe zou ik kunnen geloven een God die zegt kom kom bij MIJ en IK zal je rust geven

IK zal je leiden

hoe zou ik HEM kunnen volgen wanneer Hij vandaag dit en morgen dat zegt

nee de God die ik dien is liefde alleen liefde

HIJ houdt van de mens ziels en ziels veel

 wat ze ook gedaan hebben hoe ver weg ze ook waren

wat er ook is in het geweten wanneer je komt en je hebt spijt

dan ben je zo welkom .. zo meer dan welkom

 HIJ heeft het er zelfs niet meer over .. al wat je misdeed

HIJ zegt alleen maar liefste liefste wat ben IK blij dat jij er bent

nu ga ik zalven al je wonden

nu ga IK je helen helemaal

liefste vertrouw MIJ vertrouw MIJ helemaal

dan komt het zo goed met jou zo ontzettend goed

 

 

waarom ik dit schrijf

 

 

omdat mijn liefde voor God en voor Zijn Zoon intens is en met niets te vergelijken

omdat de pijn die ik voel wanneer er onwaarheid over Hem gesproken wordt .. HIJ de schuld krijgt overal ja bijna overal van

dan kan ik huilen zo intens huilen om de pijn die ik dan voel

mijn God die alles schiep zo wonderbaar mooi zo ongelooflijk mooi zo passend zo ingenieus

HIJ krijgt de schuld van alles wat fout ging en gaat .. altijd krijgt HIJ de schuld

en dat doet pijn zo ontzettend veel pijn

want NOOIT maar dan ook nooit heeft HIJ ergens de schuld van helemaal nooit

God is bereid tot hulp altijd wanneer het HEM gevraagd wordt .. Hij antwoordt altijd wanneer het Hem gevraagd wordt

alleen niet op onze op mijn wijze maar op een wijze die veel en veel hoger voert en veel verder reikt

en wanneer wij bereidt zijn .. die .. die ons na het leven stond te vergeven

dan worden wij vergeven helemaal en totaal

 

Hij gaf ons Zijn Zoon die het Evenbeeld is van HEM .. die alles heeft voorgeleefd en voorgedaan

die ons de Ware aard van God onze Vader heeft getoond .. goed enkel en alleen maar goed

pijn die we lijden .. pijn en mislukking zijn altijd de gevolgen van de zonden het afdwalen van HEM

o ja wat onze ouders ons deden kunnen wij niets aan doen .. maar we kunnen er wel wat aan doen hoe wij er mee omgaan

God helpt altijd en is nooit te moe om te horen ook al komen we voor de 10000 st keer

maar HIJ kan niets doen wanneer we niet komen en doorgaan met .. het is onze vrije wil

daarom schrijf ik dit stuk om te laten zien wie GOD is de God vooral uit het Oude Testament

de God die overal de schuld van krijgt en kreeg tot op de dag van vandaag omdat HIJ niet verstaan wordt

omdat wanneer men hoorde een stem uit de onzichtbare geestelijke wereld het altijd toegeschreven werd aan God

terwijl het de satan was die zich noemt god 

 

God is goed in HEM zit geen kwaad

HIJ is ongedeeld HIJ is waar en volkomen het RECHT vaardig

Zijn toorn is gericht op de boze kwade machten van het kwaad

wanneer wij het kwaad niet totaal de rug toekeren kan HIJ niets doen

het is NOOIT Zijn schuld wanneer het ons niet goed gaat

HIJ is er voor wie komt naar HEM wie open kaart speelt en wie niets laat zitten

 

aan GOD en aan Jezus is nooit de schuld van niets en niemand niet

daarom schrijf ik dit stuk wat gaat over DE God uit het Oude Testament

de God van de oorlogen

wat HIJ niet is

het is de god van de oorlogen de god van alle ellende de god aan wie we gehoorzaam zijn of zijn geweest

de god die jou je identiteit ontnam

de god die pijn en diepe onvrede in jou laat wonen

die je doet struikelen en je laat liggen

genade kent hij niet

niets is hem te erg niets is hem teveel

 

Jezus de totaal de geheel andere de Ware Mens Gods

in wie GOD ZIJN hele WEZEN zichtbaar maken kon

HIJ .. GOD die jou wilde

HIJ die jou bedacht

jij die in ZIJN gedachten was om in deze tijd geboren te worden

jij de uniekeling van Hem

jij de mooiste en liefste

jij de parel van ZIJN hart

jij de liefste liefste mens die GOD voor ogen had al voor HIJ de aarde schiep

jij levend nu omdat HIJ een opdracht heeft voor jou

opdracht die alleen jij vervullen kan

 

kom te voorschijn

kom tot HEM

laat jezelf tot aanzijn brengen

en je gaat stralen

meer en meer voor HEM

jij mag ZIJN LICHT verspreiden overal waar je voet zal gaan  

wil je dat

o wie wil dat niet

wanneer je verstaat dan kun je toch niet anders

deze God Die  Jezus ons toonde is buitengewoon goed

HIJ wilde jou

mij 

ons .. wat een liefde wat een intense liefde

is dat